Och så var det måndag.

Har haft en lugn men underbar helg. I fredags hade vi tjej mys hemma hos Emelie. Det var jag, Josse, Chickan, mandis och såklart Emelie. Handlade hem mat och hade en underbar kväll med massa skit snack. 
I lördags var jag iväg och fixade massa ärenden. På kvällen skulle jag och Alex egentligen på fest men vi båda två var helt döda och inte så sugna på att festa. Så vi köpte hem lite gotte och kollade film. 

I söndags var jag iväg och byggde mina naglar, sedan blev det brunch hemma hos Anastasia. På kvällen hade vi söndagsmiddag hos pappa. Och så kollade vi på när MFF tog hem SM guldet. 
När vi sedan skulle hem bestämde vi oss att åka till stadion och gratulera MFF med massa andra MFF fans



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0