No life, but a fun life.

Okej jag troode att jag skulle vara sjukt duktigt på att updatera er här nu när jag går i skolan. men oj vilken chock jag fick när jag började. POOOM, det är mycket. och inte ens ordet mycket tycker jag räcker till.
jag går i skolan mellan 8:45-13:00. sedan åker jag hem och äter lunch, sedan pluggar jag, sminkar gärna någon för att få öva och sedan är dagen slut. dagarna går i ett!
men jag ångar mig inte en ända sekund. jag har hittat rätt, det är detta jag vill jobba med resten av mitt liv. men jag vill bara kunna allting NU. men det är bara att öva öva och öva. så vill du bli sminkad gratis så är det bara att höra av sig så fixar vi det!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0