Puert de Mogan

det känns inte som att jag har kommit in i mina vardagsrutiner än efter semstern, fast att jag har varit hemma i en vecka och jobbat varje dag sedan jag kom hem så känns det fortfarande som om jag lever i en bubbla. 
jag saknar mina vänner jätte mycket så måste träffa de! men det är svårt när alla jobbar mitt emot varandra.. och så börjar jag ju plugga på mån, så vågar inte boka in något för jag vet inte hur mitt liv kommer att se ut.. bara en liten vardags update :)
 
Denna dagen åkte vi på utfylkt till hamnstaden Puert de Mogan. Det var en söt liten by som kallas för mini vendig pga att det går vatten in genom byn
hade galet craving efter grekisk mat, så blev överlycklig när jag hittade en grekisk resturang
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0