Gårdagen.

Tänkte att jag skulle blogga igår, men glömde helt enkelt av det. 
Gårdagen började med jobb, jobbade natten tills tisdag så slutade 9:30 igårmorse. Sedan åkte jag hem och åt frukost. Efter frukosten åkte jag bort till exuviance för en behövlig ansiktsbehandling. Känns som att det samlas extra mycket smuts i huden på sommaren med all solkräm, bad och allt annat. Så det var skönt med regel djuprengöring och super fuktmask. 
Efter behandlingen var det bara hem om en snabbis för att sedan åka upp till stan igen för att fixa naglarna. 
Jag har nu gått till Hnug på Skills i 3 månader och jag kan med handen på hjärtat säga att jag har aldrig varit såhär nöjd. Hon har alla färger man kan tänka sig, hon kan göra allt, jag har inte tappat en ända nagel och hon är snabb! 
Var klar hos Hnug 15:50 och skulle börja tvätta kl 16. (Jag kan ju också lägga till att jag aldrig har haft såhär mycket tvätt) Så det var rally cykel hem och kämpa igenom 100 kg tvätt. 
Var klar med tvätten lagom till MFF matchen och det blev ju en rejäl seger fest. Det ska bli kul att se MFF i CL igen :). 
Som sagt, intensiv dag igår, men skönt att få allt fixat. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0