Utgång.

Kanske inte den vanligaste rubriken för att vara mig. 
Mandis hämtade mig efter hon hade slutat jobb, sedan åkte vi hem till henne och drack vin. Josse, Amelia och Anna kom också :) 
Åkte sedan in till etage och dansade i några timmar. Jag stack hem vid halv 4. 
Hade en rolig kväll, utgång kanske inte är min favoritsak att göra. Men någon gång då och då (haha andra gången jag är ute detta året) står jag ut. Men vid halv 4 tyckte jag att det räckte. Fick spel på alla människor, nej du får inte ta på mig, nej du får inte mitt nummer och nej, jag vill inte ens prata med dig! 
Klart att folk är ute för att mingla och kanske hitta ett ragg, men inte jag och det tycker inte jag ska vara så jävla svårt att acceptera. 
Men med mina tjejer har jag alltid roligt :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0