Bättre sent än aldrig.

Ja det kanske är några dagar försent med ett nyårs inlägg.. But what to do. 
2014 har varit ett år med många blandade känslor. Det har på ett plan varit en helt fantastiskt år med mycket skratt, kärlek, vänner och många resor blev det förra året. Året började med skidresa i Frankrike, sedan jag har hunnit med en resa till Ungern, Grekland och sedan Frankrike igen. 
Men 2014 har också varit ett jobbigt år, men det tänker jag inte gå in på, håller bara tummarna att det mesta löser sig under 2015. 

En annan sak som jag ser fram emot under 2015 är att en av mina största drömmar ska gå i uppfyllelse, att utbilda mig till make up artist! 
2015 är en oskriven bok, så se till att fylla dina kapitel med saker som gör dig lycklig. Gott nytt år! 







Har ganska ny telefon så har inte alls många bilder, hade självklart velat lägga ut en bild på alla människor som ligger mig varmt om hjärtat. Men ni alla vet vem ni är och all kärlek till er❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0