Exuviance vs Dermaquest

Jag bytte mina hudvårds produkter för ca 2 månader till dermaquest, men jag har nu för ca en vecka sedan faktiskt valt att gå tillbaka till exuviance. 
Dermaquest var inget min hy gillade. Min hy blev torr, knottrig och kändes allmänt trist. Tänkte först att det var för att jag bytte produkter för då brukar ju ens hud reagera, men när min hy fortfarande var tråkig efter 2 månader så bestämde jag mig för att gå tillbaka. 
Och jag ser redan skillnad, visst den är inte hundra, men på bättringsväg. Sedan hjälper det ju inte att jag typ lever på choklad, godis och skräpmat för tillfället.. Ska försöka bli lite bättre på den fronten med för att hjälpa min hud lite på traven att bli bättre. 
Så exuviance - dermaquest 1-0!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0