Makeup artist.

Jaha, då var min utbildning färdig och jag är nu en diplomerad makeup artist med bästa betyg. 
Jag är sjukt stolt över mig själv, jag har kämpat som ett svin både praktiskt och teoretiskt och det lönade sig. 
De har varit bland de roligaste och tuffaste månaderna i mitt liv jag är jätte glad över att jag gick denna utbildningen, det har varit en dröm i många år, men det känns sjukt att det nu är över. Känns som om jag precis började. 
Jag har träffat nya vänner som jag tror och hoppas att jag kommer ha kontakt med resten av livet. 

Nu jobbar jag som vanligt i 3 veckor och sedan har jag 3 veckors semester. Efter det får jag se vad som händer. Jag trivs jätte bra på mitt jobb, så jag känner ingen stress till eller ifrån något. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0