It's all about the inside

.. men utsidan blir ett plus.
sen jag började min utbildning så har jag tränat mindre och mindre. och nu tränar jag ingenting. jag ser ingen skillninad på min kropp med blotta ögat. alla kläder sitter precis som vanligt osv. men på insidan, puuh, där kan jag lova att det har hänt en hel del saker!
jag har ingen kondition kvar och jag känner mig mer trött, mer lätt irriterad och allt annat otrevligt som har blivit en bieffekt på att inte har rört på mig.
 
kan ta ett litet exempel på hur otränad jag är. för ca 2 veckor sedan tvättade jag, så råkade jag komma ner till tvättstugan lite tidigt, så jag fick stå och vänta på att maskinen skulle bli färdig, jag tänkte att det var ett perfekt ögonblick att göra lite squats sålänge. jag gjorde 50 st med bara min kropsvikt och dagen efter hade jag träningverk i mina lår!?!? alltså såhär otränad har jag nog aldrig varit. och det som är synd att innan jag började skolan så var jag FIT. kunde springa milen på 47 min, kunde ta tunga vikter på gymet osv... och nu klarar jag knappt att gå runt med min egen kropsvikt.
gjorde precis 100 situps och mår illa för jag är typ överansträngd. 
 
och som grädde på toppen har jag ätit SKIT den senaste tiden. har levt på snabbmat och socker. och nu känner jag att min kropp snart sparkar bakut, så jag tänker ta tag i detta nu innan det är "för sent".
 
träningen tror jag att jag har svårt att ta tag i nu när det bara är 2 veckor kvar i skolan. men mina matvanor ska jag ändra från och med idag (åt en morot precis, typ första grönsken på flera veckor). så nu är det bra (helt okej) mat och INGET socker på ett tag. tycker så synd om min kropp :(
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0