Ledig dag.

Igår la jag mig tidigt. Har inte sovit så mycket i helgen och ville ta igen lite sömn. Plus att jag tänkte gå en PW innan skolan så klockan var ställd på kl 6. 
När jag hade pratat med Alex och släckt allt, smörjt in mina händer (som jag gör varje kväll) hör jag att jag får ett sms. Men tänkte att jag orkar inte kolla det nu, kollar imorgonbitti. 
När kl ringde 6 så såg jag att smset var från min lärare, hon är sjukt så det blir ingen skola idag.. Happ, önskade lite att jag hade läst det på kvällen, hade ju kunnat vara uppe lite länge plus att jag inte hade behövt bli väckt kl 6 på morgonen. Men men. Jag stängde av min min klocka om somnade om. Sov till kl 9, så inatt fick jag måånga timmar :). 
Så idag är det en ofrivillig ledig dag. Tyvärr spö regnar det ute så vet inte riktigt vad jag ska hitta på. Men en sak är säkert. Jag ska till gymmet! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0