Midsommar helg.

Jag trodde att min midsommar helg skulle spenderas hemma med en godispåse framför TVn. Jobbar alltid midsommar dag, ville inte ta semester för jag behöver pengarna nu när jag knappt jobbar. Så hade tackat nej till Patriks stora midsommar fest på landet. 

Men i veckan hörde Carro av sig och vi bestämde att vi skulle fira tsm. Det var jag, Josse, Gumsi och Carro som käkade tsm, sedan kom Johanna och Mathilda också. En super trevlig dag/kväll blev det :). 

Igår efter jobb så hade jag heller inga planer, hörde av mig till mandis och det blev spontan kvällsmys hos henne m jag, mandis, Emelie, Carro och gumsi. Sedan kom även Josse när hon slutade jobb. Precis vad jag behövde, mys kväll m mina tjejer❤️ 
Planerade även lite vi ska hitta på i sommar, blir nog en bra sommar! Hoppas bara att vädret vänder lite :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0