Lite frågor

Idag ställde jag klockan på 8, men jag vakande kl 6.. låg och drog mig till 6:30, sedan gick jag upp och käkade frukost. 
så nu har jag lite (mycket) tid kvar tills jag ska möta Josse på gymmet. och vad passar bra då om inte en liten (lååång lista)
  1. Vem litar du på? Litar på ganska många, men nämner bara en ALEX
    2. Vilken färg har du på dina trosor just nu? Lila
    3. Vilken färg har du på din BH just nu? Har ingen BH på mig just nu
    4. Vilket är ditt favoritnummer? 13
    5. Vad var det senaste du åt? Två mackor, en med ägg och kaviar och en med kalkon och paprika
    6. Om du var en krita, vilken färg skulle du vara då? Röd
    7. Hur är vädret just nu? Strålande sol
    8. Vem var den senaste personen du pratade med i telefon? Alex
    9. Vad är det första du ser hos det motsatta könet? Ögon.
    10. Vad har du för skostorlek? 38
    11. Favorit TV-program? Hm, måste nog säga uppdrag granskning, älskar dokumentärer
    12. Har du några syskon? Ja, en syster och en bror
    13. Längd? 1,77 cm lång
    14. Hårfärg? Blond
    15. Ögonfärg? Gröna
    16. Använder du kontaktlinser? Nope
    17. Favorit högtid? Julen
    18. Favorit månad? December
    19. Har du gråtit någon gång utan någon anledning? Har nog alltid funnits en liten anledning, men jag är en extremt blödig människa och kan börja gråta över en TV reklam
    20. Vilken var den senaste filmen du såg? Fift shades of grey
    21. Favoritdag på året? 13e juni
  2. Har du lätt att ta kontakt med någon du är intresserad av? Både ja och nej, senast jag var intresserad av någon var för sju år sedan när jag blev tsm med alex och då var vi blyga båda två. Men jag har fått mycket större självförtroende genom åren så har inte något problem idag med att prata med någon främlig.
    23. Kan du stå på huvudet (utan att luta dig mot en vägg)? Nej
    24. Kramar eller kyssar? Kramar av vänner och kyssar av Alex
    25. Choklad eller vanilj? Med vad? Glass, vanlij men allt annat är nog choklad
    26. Har du tatueringar? Yes, 4 st
    27. Vad lyssnar du på just nu? Reklamen på TV
    28. Är du kär i någon kändis? BEYONCE
    29. Vilka böcker läser du just nu? Jag läser "Och bergen svarade"
    30. Piercingar? Öronen och navlen
    31. Favoritfilm? Livet är underbart
    32. Ditt favoritfotbollslag? Malmö FF
    33. Vad gör du just nu? Sitter i soffan och svarar på dessa frågorna
    34. Smöriga, naturella eller saltade popcorn? Smöriga 
    37. Hundar eller katter? Hundar 
    38. Favoritblomma? Rosor
    39. Har du blivit påkommen göra något du inte får göra? Haha, massor av gånger
    40. Har du en bästa kompis i det motsatta könet? Ja, Viktor
    41. Har du älskat någon nån gång? Ja
    42. Vem vill du träffa just nu? ALEX, en månad ifrån varandra är alldeles för mycket!
    43. Är du fortfarande vän med folk från skolan? Absolut
    44. Har du någon gång skjutit med en pistol? Nej och inget jag vill göra iheller
    45. Gillar du att flyga med flygplan? Nej, jag hatar det!
    46. Höger eller vänster-hänt? Högerhänt
    47. Hur många kuddar sover du med? En
    48. Saknar du någon? Ja, ALEX
    49. Lyssnar du på radio? I bilen och på jobb
  3. 50. Har du något ex? Ja, ett

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0