Skin

Idag ska jag på mitt vanliga månadsbesök hos exuivance för ansiktsbehandlig. Det som jag tycker är så himla komiskt är att det känns som att min hud känner på sig att jag ska dit, för på något konstigt sätt är alltid min hud så himla fin när jag ska dit..
jag kan ha finnar, stora porer dagar/veckor emellan, men när jag ska dit så PUFF, flawless. så när jag kommer till exuivance så säger alltid min hudterapuet att min hud är jätte fin och ser bra ut. ja det gör den NU, men då säger jag att såhär ser min hy inte alltid ut men då säger hon att det har med hormoner och stress att göra..
stress tror jag inte att mitt problem handlar om, för jag tycker nästan aldrig att jag är streaasd. men visst det kan vara hormoner, men tycker det är komiskt/typisk att mina hormoner inte spelar ett spratt just när jag inte ska dit.för jag hade velat att hon såg hur det ser ut när min hud inte är bra. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0