Söndag.

De spontana kvällarna är de bästa. 
Alex och jag hade noll planer igår. Satt bara i soffan och kollade tv, jag frågade Alex vad vi skulle hitta på idag och han hade ingen idé. Började smsa med Mandis lite och vi bestämde oss för att sticka till lilla torg. 
Alex hörde av sig till grabbarna och undrade om något hände. Konstigt nog hade ingen av grabbarna några planer så det blev att alla kom hem till oss och då bestämde jag och Mandis oss för att stanna här hemma och hänga med alla. 
Drinkarna, vinet och ölen flödade, vi pratade i mun på varandra och körde lite lekar. De sista "gästerna" gick vid 4 på morgonen.. 
Snacka om en spontan kväll, och ja, det är oftast de som blir de bästa!

Mandis får nästan alltid ställa upp som min sminkmodell när hon är här hemma☺️🙊
Fille skulle visa Hulken hur man ska dricka ur vattenskålen😂



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0