Torsdag.

Mini semestern är över och mini arbetsveckan är igång. Och när jag säger mini så menar jag verkligen mini. Denna veckan jobbar jag ett 6 h pass, har gjort 3 och har alltså 3 kvar, sedan går jag på ledig helg😊 
Det bästa är att jag har bytat pass med Linus, så denna semester veckan har inte kostat mig en krona. HALLA🙌

Och tack igen Stockholm för fantastiska dagar! Detta är andra gången jag är där och denna gången fick jag och Alex ut så himla mycket mer av semestern. För det första var vi bara två, så det underlättar mycket. Och denna gången gick vi runt 90% av tiden. Använde nästan aldrig tunnelbanan, så man fick se så himla mycket mer av staden. 

Två ställen som jag måste tipsa er om när ni ska till Stockholm är, för det första att äta på Flipping burgers, det är en kille som åkte runt i hela USA för att hitta den perfekta burgaren. Sedan när han hade sugit åt sig all info så startade han Flipping burgers i Stockholm. Och OH MY GAD så goda burgare! 

Det andra är att åka upp till "Himlen där till" och ta en drink. Det är en skyline bar. Det ligger på 26e våningen och har inga väggar, det är bara fönster 360 grader så man har utsikt över hela Stockholm. Så häftigt! 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0