Tummen upp!

Jag skrev ju för ett tag sedan att jag hade köpt en ny foundation från Smashbox. Har nu användt den ett tag och jag är jätte nöjd med den. 
Den har medeltäckning men kan byggas upp till en full täckning. Den sitter som en smäck hela dagen, kan bli lite glansig på näsan, men det blir jag alltid. 

Det jag tyckte var lite negativt, elr det behöver inte vara negativt men jag tycker det, det är att man måste jobba snabbt med den. När den hamnar på huden så känns det som att den limmas på direkt. Så tänk på det att jobba in den snabbt. 
Det andra är att jag tycker den är lite svår att tvätta av. Får tvätta ansiktet en extra gång för att vara säker på att jag har fått av allt. Men det är ju för att det är en long lastning foundation. 
Den får 4/5 solar av mig. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0