Lång dag.

Har haft en lång dag i skolan idag, var i skolan 8:30 och kom hem nu kl 18. 
På fm hade vi naturlig make. Sofia kom och ställde upp som modell. Vi hade 15 min på oss att göra en naturlig make och första gången gick väl inte så bra, hann inte med vissa moment och vissa moment glömde jag. Men andra gången satte jag den! 
Efter de 2 naturliga fick vi göra valfri och Sofia fick själv bestämma vad hon ville ha. 

På em hade vi fantasy make med fotograf. Hade Cornelia som modell och hon inspererade mig till att göra en Grekisk gudinna look. Blev nöjd med resultatet, och resultatet som fotografen tog blev också sjukt grymt! 

Nu blir det plugg för resten av kvällen, teoretiskt prov imorgon.. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0