Resa bokad!

Jag och Alex har en regel att vi måste komma iväg på en veckas semester om året bara han och jag. 
Alex jobbar som han gör, vi är ifrån varandra mycket. När han väl är hemma är det många som vill träffa oss, honom. Så den veckan vi kommer iväg på semester är helig för oss. 

Jag har snörat in mig på Skiathos (en grekisk ö) av någon anledning. När jag tittar på alla bilder och läser om det blir jag helt förälskad. 
Så nu tog jag tag i allt och bokade en resa till oss :). 
Hade egentligen velat åka i början av september som vi gjorde förra året. Men fick inte till det med våra ledigheter, så blir att vi åker i mitten av augusti. 
Åh, längtar! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0