Lemonade

Okej tänkte först inte nämna något om Beyonces nya album för att det är så uppenbart att jag skulle göra det.. Men jag kan inte låta bli!! 

Jag har nu lyssnat på albumet ex antal gånger och jag älskar det. Det är annorlunda, det är något helt nytt, nytt sound, ny känsla, ny B. En Beyonce som inte längre bryr sig om vad andra ska tycka och tänka utan gör vad hon vill göra. 
Låtarna handlar mest om en man som har varit otrogen mot sin hustru. Alla tror det handlar om henne och Jay-Z och helt ärligt har jag ingen aning om vem det handlar om. Det kan handla om B och J, hennes egna föräldrar, kompis elr så har hon bara en vision om en kvinna vars man är otrogen mot henne.. 

Ist för att släppa en video till varje låt så gjorde hon en film på 1 h där alla låtarna är med, genialt! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0