När man har tråkigt på jobb

 

HAR DU?
Folköl i kylen: Nä, men starköl
Något husdjur: HULKIS<3 och några dammråttor
Någon favoriträtt: Oj.. älskar kyckling
Puder på dig: Nej inte just nu, men alltid när jag sminkar mig
Några framtidsplaner: Planer/drömmar.. ja, resa, skaffa familj, flytta
Någon sjukdom: Är just nu förkyld
Gymkort: Yes, friskis och svettis FOR LAJF
Några MVG:n: Ja, i alla idrottsämen och religion och ngt mer tror jag
Något beroende: Socker, tyvärr
Fikat idag: Nej
Nagellack: Rosa
Någon vän som bor i ett annat land: Hm, inte vad jag kommer på

VEM?
Avskyr du: Ondska, avudsjuka, 
Delar du mest minnen med: Måste vara Jessica elr Alex
Längtar du mest efter: Tills Alex kommer hem
Stör du dig på: Folk som inte kan glädjas åt andra
Gosar du med: Hulkis
Lagar mat: Nästan alltid Alex, men nu när han ska vara ute en månad får jag nog ta mig i kragen.. kan inte leva på mackor i en månad
Diskar: Diskmaskinen

VILKEN?
Tidning läser du: Ingen just nu, men 12 april kmr ELLE ute med Beyonce :D
Buss åker du oftast: 7an
Dag fyller du år: 25 januari 
Årstid föredrar du: Vår (för då har man sommaren framför sig)
Stad är du uppväxt i: Malmö

VAD?
Gör du nu: Jobbar..
Gör dig till en bra människa: Jag är snäll och bryr mig mycket som människorna runt om mig
Gör dig till en dålig människa: Jag kan vara feg, hade vågat stå upp mer mot främlingar som jag tycker gör fel
Vill du arbeta med: Är väldigt nöjd med det jobb jag har idag. Men drömyrket hade varit att ta hand om djur som inte har det bra
Är roligast just nu: Att det börjar bli finare väder
Har du på dig nu: Underkläder, leggingt och en tröja 
Äger du för skor: Alla möjliga
Har du för storlek i skor: 38/39
Läser du för bok: Läste klart "Jag är Malala" igår (super bra) så nu är jag på jakt efter en ny
Ska du göra nu: Fortsätta jobba


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0