3 dagar.

Idag är det 3 dagar till julafton, december går alltid så himla snabbt. Var det inte precis lucia? 


Imorgon jobbar jag 9-15, sedan har jag 6 dagars ledighet framför mig. Ååh, ska bli så skönt! Men har något planerat varje dag, så de kommer väl springa iväg! 

Idag ska jag och Alex hem till Jessica och Loui och julbaka, får se vad vi gör. Men gissar att det kommer bli mycket choklad (både Jessica och Alex älskar choklad). 
En sak ni kanske inte visste om mig är att jag älskar att baka, tycker det är så mysigt. Tyvärr gör jag inte det så ofta för att om man bakar en kaka så måste man ju äta den också, och det är inte så att man kan tycka i sig en hel kaka stup i kvarten. Ofta tar man varsin bit sedan får man slänga resten..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0