Longe time, no see

Oj så länge sedan man var här inne.. Det går verkligen upp och ner med bloggandet, men jag tycker det är så kul att gå tillbaka i arkivet och kolla vad man har gjort, så om några år kanske jag går tillbaka till just detta inlägget.. 


Sitter just nu på jobb och väntar på att klockan ska slå 18 så att jag kan få cykla hem. 

Kan ni fatta att det är julafton om en vecka?! Åren bara går snabbare och snabbare, det gäller verkligen att njuta av varje sekund. 
Detta året ska jag fira jul m Alex familj, jag ser de som min familj så det är inga konstigheter där, men jag kommer såklart att sakna min. Men jag får träffa alla "mina" på annandan. 

Detta har verkligen varit ett av mina favorit år, om inte det bästa. Många resor, Italien, Polen, Grekland och USA (inte dåligt!) Har fått se mina absoluta idol Beyonce och Rihanna som nog är nr 2 på min idol lista. 
Vi har köpt ny bil, vi har renoverat våran lägenhet, Alex fick ut sina syrmanspapper, mina nära och käka mår bra, ja ett bra år med andra ord. 

Har inga speciella planer elr förhoppningar på nästa år, det får gärna fortsätta i samma anda, så länge alla mina kära mår bra, det är i slutändan allt som betyder något. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0