Happiest girl alive

jag trodde inte att jag skulle få chansen att skriva detta, men jag är lyckligt lottad att jag får det!
 
Beyonce ska ut på världs tour och beyonce freak som jag är ville jag mer än allt i världen se henne. hon ska till både stockholm och köpenhamn, men biljetterna släpptes på olika tider, stockholm först, men det är smidigare för oss att se henne i köpenhamn. men jag ville absolut inte missa chansen att se henne så jag tänkte att jag skulle försöka få stockholms biljtter och får jag köpenhamn också så säljer jag sthlm biljetterna.
 
satt i kö för sthlm biljtterna i över 30 minuter och när jag äntligen kom fram så var ALLA biljetter slut, inte en ändå kvar. så fick smått panik att alla kort nu låg på köpenhamn biljetterna. 
när de släpptes så hamnade jag i ännu en kö, satt i kön i ca 20 minuter och alex sa till mig "camilla jag tror tyvärr inte att ni kommer få biljtter" jag hade också tänk tanken och kommit till insikt att jag inte skulle få se henne.
när det var vår tur att köpa biljetter så skulle man skriva in sin pre sale kod som man hade fått i sin mejl om man är med i hennes fan club. skrev in koden och den funkar inte!?!? jag och alex skrev in den säkert 20 ggr men det gick inte. vi började googla koder och fick fram tre stycken, men ingen av dem fungerade. jag höll nästan på att bryta ihop. men jag behåll lugnet (vet att detta låter lite väl drama queen, men ni som känner mig vet vilket Beyonce freak jag är).
jag tänkte att eftersom att det är till köpenhamn jag ska köpa biljetterna så går jag in på Beyonces danska fan club sida på FB och kollar om någon hade skrivit koden. och det var en tjej som hade skrivit en kod och det fungerade! (jag är evigt tacksam till dig)
tänkte att jag chansar med två st golden circle biljetter och det fanns!! jag började hoppa runt som en dåre i lägenhet, alex kollade på mig som om jag var dum i huvudet, men det brydde jag mig inte om, jag är så lycklig att jag ska få se Beyonce. lite roligt fakta är att detta är 3e gången jag ska få se Beyonce och det har varit i olika länder varje gång
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0