Onsdag.

Min onsdag var inte en helt vanlig onsdag. När jag cyklade hem från jobb så cyklade jag inom Lidl och köpte hem bullar till mig och Alex😊

Jessica kom hem till oss och lämnade Lolo för hon skulle iväg och träna. Gick hur bra som helst att passa honom, vi lyckades tom få honom att somna i soffan och han låg och sov gott i ca 1 h. 

När Jessica var och tränade gick brandlarmet igång efter 10 min, så blev ingen träning för henne. Vi åt lunch hemma sedan åkte vi upp till stan och tog en fika i solen. Lyxade till det med cheesecake på pronto, så amazing! 

Sedan på kvällen skulle jag och Alex på ost och vin provning. Vi fick det i present när vi fyllde 25, så det var på tiden att vi gick på det. Det var en jätte rolig upplevelse och ost (och vin) freak som jag är älskade jag alla ostar! 
Vi avslutade kvällen med ett glas vin/öl på lilla torg. En bättre dag👌







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0