Italien, why not?!

Okej, detta kan vara det sjukaste jag och Alex har gjort.. 
Igår började jag kolla på resor lite överallt. Sedan ringde Alex och vi spånade lite fram och tillbaka, sedan säger Alex "kan vi inte kolla sista minuten skidresor". Vi har inte åkt skidor på 2 år så vi är så himla sugna. 
Jag gick in på Lion Alpins hemsida och kollade sista minuten, den första jag får upp är flyg till Canazei från Kastrup på lördag (där jag bröt min axel för några år sedan). Men vi bokade inget för jag jobbar och måste få semester först, eftersom att det är på så kort varsel så måste man betala resan direkt. 

Så direkt när jag vaknade började jag höra av mig till mina kollegor och efter några försök hade jag lyckats få bort alla mina jobb pass. Så då var det bara att ringa Lion alpin och köpa resan! 
Italy, here we come⛷🍷🍝😄




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0