Rihanna

Igår åkte jag Alex och Cornelia över till Köpenhamn för att det var dags att se Rihanna.
Vi åkte över ganska tidigt vid 13 tiden för det skulle vara ett pre party precis brevid konserten.
Där fanns mat, dryck, DJ och allt möjligt, var jätte trevligt och tiden gick snabbt innan konserten. Vid 18 tiden gick vi bort till scenen, det var 2 förband, DJ mustard som var jätte bra och sedan Big Sean som var OK.
Vid 22 tiden kom Rihanna upp på scen. Hon var så bra! Hade typ inga förväntningar för jag hade hört att hon var ganska dålig live. Men jag blev glatt överraskad. Är jätte glad att jag har sett henne och kommer lätt vilja se henne igen när hon kommer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0