Fixar dag.

Igår efter jobb kom Jessica och lolo och hämtade mig. Sedan körde vi till Malin i genarp, var dags att fixa håret. Jag la slingor i min utväxt och Jessica gjorde typ samma. 
Påvägen hem köpte vi med oss varsin falafel, vi var så hungriga så slängde i oss våra falaflar på 2 min. 

Efter vår sena lunch åkte jag upp till stan och fixade mina naglar. Tog en persiko/nude färg och en lite glittrigare färg på ringfingrarna, men det syns inte så bra på bilden. 

När jag kom hem var Jessica, Andy, ruben och lolo hos pappa (bor där nu, men det får jag ta i ett annat inlägg) vi grillade super gott. La mig mätt och belåten efter en låg intensiv dag. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0