Vart tog dagarna vägen?

För exakt en vecka sedan gick jag från jobb och hade en vecka ledigt framför mig. De dagarna bara flög iväg! Men ska inte klaga, har haft helt underbara dagar. 
Förra Torsdagen åkte jag Malin och Carro till Polen. Efter mycket om och men hamnade vi på färjan. På vägen dit sover man så det gick snabbt. Sedan hade vi  3 helt fantastiska dagar i Polen som bestod av sol, bad, mat, öl, vin, drinkar, glass (haha ja en heel del mat och gotteheter). 
Vi kom hem i söndags sedan de andra dagarna har jag mest tagit det lugnt, umgåtts med familj, vänner. 

Just nu är jag i furuboda på läger med jobb. Ska vara här till söndag. Och shit vad jag längtar till söndag. Inte för att jag slutar mitt 90 h jobb pass, utan på söndag kommer Alex äntligen hem!! 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0