Påsk med mina tjejer

Igår hade vi skaldjursfrossa hemma hos Emelie. Det var jag, Emelie, Amanda, Chickan, Carro, Malin och Elin. 
Vi åt musslor, krabba, kräftor, räkor, Västerbottenpaj (som jag bakade själv. Måste säga att den blev grymt god!), vitlöksbröd, alioli.. ja kmr knappt ihåg allt vi åt. Och så blev det massa bubbel och vin till det. Hur gott och trevligt som helst. 

Jag och Carro kanske råka dricka lite för mycket för när klockan började närma sig 12 blev vi sugna på att gå ut och dansa. 
Ramade henne upp till stan och så gick vi in på Harrys. Först var det ganska dött där inne. Var typ bara jag och Carro som dansade och resten stog och glodde på oss.. Men efter ett tag blev det fullt på dansgolvet. Älskar musiken på Harrys!

Vi tyckte det var en bra idé att köpa vars 2 redbull/vodka 6 or. Hahah kan ju säga så att vi båda två var sten packande! 

Var hemma vid halv 5 imorse.. Inte lika kul när klockan ringde 8 och det var dags att gå till jobb.. Men va fan, YOLO. 

Sjukt rolig kväll!!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0