Bra helg.

Hade en jätte rolig spontan helg. 
I fredags så hade jag bestämt m corre och josse att vi skulle sätta oss på lilla. Drack lite vin sedan sa corre att hon skulle iväg på en hemma fest och bjöd m oss. De skulle äta och så där och det kändes lite för påträngande. Så jag och josse åkte hem till josse, köpte med pizza hem, käkade och drack vin. 
Åkte sedan till festen och där var det trevligt. Snackade om utgång men sedan bestämde vi oss för att åka hem så vi skulle vara hyfsat fräscha till Valborg. 

Mina valborgs planer blev ändrade, men det är en annan historia.. 
Bestämde m josse och corre att vi skulle äta middag tsm, Frida joinade också :). 
Sedan åkte vi på förfest i Lund och sedan vidare till prive. Sjuuk lång kö när vi kom fram, men Corres kompis fixade in oss på VIP-en så det var skönt. Väl inne dansade vi natten lång till galet bra musik! 

Anastasia kom och hämtade oss när prive hade stängt, inom donken (fick vänta sjuuuuukt länge på maten).. Sedan hem sova 2 h och efter det upp och jobba. Var inte kaxig igår kan jag lova. Men det var så värt det. 
Tack Josse, Corre och Frida för en underbar helg❤️
Ända bilden från helgen tagen från Corres IG. Har blivit riktig dålig på att ta bilder, måste skärpa mig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0