Det börjar "närma" sig

Nu börjar vår USA Roadtrip kännas mer verklig nu när det börjar "närma" sig. Det är iaf mindre än 100 dagar dit (95 för att vara exakt). När vi bokade resan var det nämre 300 dagar kvar. 

Det har kommit ut så himla mycket nytt smink som mina smink älskade händer bara hade velat köpa. Men jag har sagt till mig själv att jag har strängt shopping förbud fram till USA. Känns så himla onödigt att köpa tex en ögonskugg palett för 500 när den kommer kosta 300 i USA. 
Jag får bara köpa saker som har tagit slut och behöver fyllas på! 

Som vi längtar nu! Har börjat kolla runt vad vi ska göra osv. Har bokat hotell i san franscio och Los Angeles, bara vegas kvar att hitta ngt fint. Där kmr vi lyxa till det m hotell, det är så pass billigt att bo på fina hotell där. Och så blir det ett skönt avslut på resan. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0