En bättre lördag

Ledig lördag börjades med en lång PW i det fina vädret. Sedan tog vi bara det lugnt hemma. Började göra mig iordning i tid för jag hade ingen lust att stressa. NT och Lollo skulle komma hem till oss vid 18 tiden för att ta några drinkar på balkongen innan det var dags att bege sig mot chickan och vallons 25 års fest. 

De hade styrt upp det jätte fint, och jag tror nog varenda kotte hade det trevligt. 
Vid halv ett tiden tog vi taxi till prive. Där hade chickan och vallon bokat bord till oss och det kom in drinkar :). Dansade hela natten lång. Stack 10 min innan de stängde för att slippa de värsta köerna ut sen. 
Blev ett stop på BK och sedan hem och deckare. Klockan ringde 3 h senare och det var dags att cykla till jobb. Är ju inte kaxig idag kan jag ju säga! 

Men vilken kväll vi hade! Tack Chickan och Vallon för allt fint ni fixade. 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0