Första doppet!

Idag när jag slutade jobb stack jag hem, bytte om till träningskläder, sedan gymmet. Efter ännu ett svettigt träningspass körde jag och hämtade Louis bilstol på Andys jobb sedan hem och duscha och packa ihop strand saker. 
Visste att det skulle bli super fint väder idag så hade bestämt m Jessica att vi skulle till stranden idag. 

Ett snabbt stopp på emporia för att handla picknick/lunch, sedan körde vi till v hamnen. Låg och solade, lyssnade på musik, snackade skit och åt. 
Vi hade sagt innan att vi skulle ta ett första dopp idag. Men jag sa att jag skiter i det, verkade för kallt i vattnet. Fast Jessica ville ändå, så hon hoppade i. Och tävlings människa som jag är var jag ju också tvungen att göra det. Och ja, fy fan vad kallt det var, 16 grader.. Men nu är iaf premiär doppet gjort för i år!
En underbar dag med riktig för smak på sommaren!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0