Landslaget

Igår var det match dags för svenska landslaget. Jag, Alex, pappa och Jessica hade ju köpt biljetter dit. 
Vi bor ju så nära stadion så vi bjöd på middag innan matchen. 
Till förrätt åt vi skinklindad melon och till huvudrätt ostfylld/baconlindad fläskfilé m klyftpotatis. Hade aldrig gjort varmrätten innan men måste säga att det blev en hit, så den kommer vi göra igen! 

Jag hade kvar min cykel på jobb, så jag och Alex promenerade bort till stadion (tar typ 10 min) medans pappa och Jessica cyklade. 
Matchen var väl inget wow i sig spelmässigt, Sverige hade mestadels av matchen men det blev tyvärr inga mål. Och så var det synd att Zlatan inte spelade.. Men hellre att han är hundra till EM. 
Men det var kul att se landslaget :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0