Produkter.

Jag har/köper väldigt mkt produkter, skönhetsrelaterat. Ibland blir det en fullträff och ibland blir man tyvärr besviken. Tänkte börja skriva om produkter, gamla som nya, dåliga och bra för att ge er min ärliga bedömning. 
Ska också nämna att jag har känslig hy, reagerar på allt som min hy inte gillar. 

Tänkte börja m denna primern från Makeup forever (förkortas MUFE). 
Hade hört helt ok om den och allt som är mattifying vill jag testa för jag blir alltid väldigt glansig i T-zonen. 
Testade den 2 ggr, men gillar tyvärr inte alls den. 
Den är alldeles för torr i konsistensen, smular sig och lägger sig fult på huden. Sedan hur den håller sminket på plats längre elr inte har jag faktiskt ingen åsikt om, märkte ingen skillnad faktiskt. Så nej, en produkt jag blev besviken på!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0