Gott nytt år!

Gott nytt år🎉 Hoppas att ni hade ett bra nyårs firande. Det hade jag! Jag, Lollo, NT, Gummsi, Amanda och Amina var hemma hos Carro. Där åt vi en 3 rätters som bestod av toast Skagen till förrätt, baconlindad fläskfilé med klyftpotatis och sås till huvudrätt och pannacotta m bär till efterrätt och allt var super gott. 

Vi hade det jätte trevligt och tiden bara sprang iväg. Vid 12 slaget gick vi ner och kollade raketer och skålade i champagne. 
Gick upp en stund innan taxin kom och körde oss till Adelgatan, där var det dans tills de stängde kl 4. 
Jag var inte så kaxig när klockan sedan ringde kl 8😴 men det var värt det. 
Hade ett jätte trevligt nyår, men saknade Alex så att det gjorde ont i hjärtat! 
Jag vet att det antagligen vara många nyår utan honom, men jag hoppas att det dröjer. 

Måste även skriva Grattis Alex på födelsedagen, hatar att jag inte är med dig idag, men får fira dig ordentligt när du kommer hem. Älskar dig mer än vad ord kan beskriva, du är mitt allt💖


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0