Operation body

Okej, tänkte att jag skulle vara öppen om min "resa" här och det handlar om träning, kost och vägen mot/till en stark, firm(finns det något svenskt ord till firm/lean?) kropp. 

Jag är nöjd med min kropp, men jag vill bli ännu mer nöjd/stolt över min kropp. Och jag tycker alltid att man ska sträva till att vara den bästa versionen av dig själv, och det är bara DU som bestämmer vad det är. Ingen ska säga till dig hur du ska se ut, ha på dig, gilla osv. 

Det är många så rycker lite på nästan när jag nämner att jag vill bli tajtare, får ofta höra i respons, men du är redan smal, du kan inte gå ner mer i vikt, du har en perfekt kropp. Allt detta är dina åsikter, inte mina. Jag är mycket väl medveten om hur jag ser ut, men det är min kropp och jag gör vad jag vill när det kommer till min kropp, så som du ska göra när det kommer till DIN. 
Så nu fick jag det ur mig, så nu behöver vi inte ta upp det igen😊


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0