Cirkus

Igår när jag gick och la mig så var det som om bebisen fick något spratt, det kändes påriktigt som om bebisen hade nägon cirkus föreställning i magen. Det var inte bara de vanliga buffarna som jag brukar känna utan det kändes som volter, sparkar, kullerbyttor, ja you name it. Så mycket action har jag aldrig känt innan. Så häftigt! Nu hoppas jag på cirkusföreställning varje kväll😄 

Jobbar nu, sista passet för denna vecka (torsdag idag) Ska bli skönt med ledig helg, men såklart jätte tråkigt att vara ledig i 3 dagar när Alex intr är hemma.. 
Har inte jätte mycket planerat denna helgen, så som det ser ut nu blir det nog en ganska lung helg, men det kan ändras snabbt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0