Friday night

Hade en underbar dag igår som började med en lång promenad med Alex och puppe i bulltofta parken. Tror hösten är min favorit årstid (när det är fint väder😜)


Vid 17 kom Jessica och Andy över för middag. Blev lite halv stressigt så när vi hade ätit upp åkte vi in till stan för att gå på Sherlocked. Det är att man blir instäng i ett rum så ska man lösa ett mysterium med massa ledtrådar, koder osv för att komma ut. Så kul! Och lagom svårt. Eller egentligen är det väldigt svårt, hade aldrig klarat det själv men vi 4a var ett dreamteam och kom ut när vi hade 4 minuter kvar av tiden😅 Kan varmt rekommendera Sherlocked! Vi har bestämt oss för att vi ska testa alla rum!

Glada över att ha kommit ut promenerade vi bort till boulbaren för en drink. 
Efter det körde vi bort till ”svartklubben” som vi kallar den. Haha ingen av oss vet vad stället heter. Jessica och Andy har aldrig testat shuffleboard så det var vi tvunga att göra och de gillade det! Det är som en mini variant av curling. 

Sedan blev det hemgång. Visst är det lite tråkigt att jag inte kan dricka (tolka mig inte fel, vill alla dagar i veckan hellre vara gravid än att dricka alcohål) Men det är såå skönt att bara kunna sätta sig i en bil och köra hem😊

Uppdatering om trollis (vi kallar hen det) så buffas det mer och mer och tydligare och tydligare. Behöver inte längre koncentrera mig att känna dem utan nu kan jag inte missa det. 
Men trollis är tillräckligt stark än för att Alex ska känna buffarna än. Men tror inte det är länge kvar☺️




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0