Halsbränna

Har försökt blogga ex antal ggr, skriver långa inlägg om allt möjligt men sedan när jag ska publicera det så går det inte. Vet inte om det är någon bugg i appen elr vad. Men sjukt störigt iaf.. Nu har jag raderat appen och hämtat hem den igen så förhoppningsvis fungerar det nu! 


Har hänt ganska mkt sedan sist jag skrev. Jag har börjat känna lilla trollungen! Känner lite fladder och lite buffar men det är bara när jag ligger ner och koncentrerar mig. Det är så svagt så koncentrera jag inte mig på just det så känner jag inget. Det är så häftigt och underbart! 

En mindre rolig sak är halsbrännan som kommer då och då. Finns några knep att få bort det men tycker inte de hjälper, så det är väl bara att leva med det. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0