I don’t want to jinx it..

Måndag, ny vecka och det betyder även ny graviditetsvecka för mig, jag välkomnar nu v22! Jag mår toppen, har två krämpor som jag än så länge står ut med 
1) Halsbränna, vissa dagar är det värre än andra. Men klarar mig utan att ta någon medicin. 
2) Ryggen. Men jag får bara ont/blir trött i ryggen när jag har stått/ gått mycket. Försöker att inte anstränga mig för mycket. Men nu när jag håller på att packa ihop vår lägenhet är det svårt att undvika. 

Men en sak som har blivit bättre ÄNTLIGEN är min hud. Jag fick jätte dålig hud från dag 1 av min graviditet, finnar och knotter i hela ansiktet, axlar, bröstet och även lite på ryggen. Inte så trevligt och inget jag kan göra något åt.. 
Men i helgen tyckte jag det började vända och det har fortsatt med det. Vet inte om det bara är en bra period och det kommer komma tillbaka, men nu njuter jag och håller tummarna att min hud kan vara fin resten av graviditeten! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0