Jaclyn Hill

Jag har länge följt Jaclyn Hill på youtube, hon är min favorit makeup artist på youtube. 
För ett tag sedan kom hon ut med en palette med morphe. Den släpptes bara i USA men efter ett tag så gick hon ut med att den skulle släppas på beautybays hemsida. Blev överlycklig över att jag kanske skulle få mina händer på den. Dagen den släpptes så jobbade jag så jag bad Alex försöka köpa den. Men tydligen på kraschades beautybays hemsida så kunde inte köpa den.. Men fick mejl någon timme senare att de hade fixat hemsidan så då fick jag tag i den! Bara några minuter senare fick jag mejl om den är slutsåld, så var nog bland de sista som lunde köpa den😅 
Har haft möjlighet att leka med den några gånger nu och jah älskar den! Min absolut favorit palett i min samling.
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0