Söndag

Dagarna springer iväg och det är redan veckans sista dag. Har nästan precis kommit till jobb, jobbar till kl 18 idag. Sedan ikväll ska jag och Alex bara ta det lugnt hemma och de behöver jag verkligen. Det har varit en intensiv vecka! 


Igår skulle Chickan och Valon iväg på bröllop och Chickan frågade mig om jag kunde sminka henne och såklart kunde jag det! 
Hon ville ha en fest sminkning med glitter, typ det roligaste jag vet att göra så jag blev såklart jätte glad. 
Sminkningen blev jätte bra, blev super nöjd själv så det kändes bra och jag tror även och hoppas såklart att Chickan också blev jätte nöjd! 
Tyvärr blev det lite stressigt i slutet så hann inte ta en ordentlig bild på sminket😔 Men Carro tog en bild under tiden vi sminkade. 
Men hade velat ha en närbild på ögonen med allt glitter✨

Sedan på kvällen skulle vi bjuda Anastasia, Corre och Elmi (Corres kille) på middag så vi körde till maxi och handlade. 
När vi kom hem så kom de intensiva dagarna ikapp mig och jag blev jätte yr, kunde inte fästa blicken i något och när jag blundade så bara snurrade allt. Det var jätte obehagligt. La mig och vilade och lyckades nog somna en liten stund. Var fort lite groggy när de kom (vaknade av att de ringde på porten) men sedan när jag hade vaknat helt måddd jag bra igen. 

Måste lyssna på kroppen och inte köra i 190 nu, och äta ordentligt. Känner att jag äter mindre nu än innan jag var gravid och det är inte alls bra! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0