A lot has changed

(Skrev precis ett jätte långt inlägg men när jag skulle infoga en bild så stängdes appen ner och alt försvann😩😩 Testar ingen då)


Kommer inte ihåg sist jag skrev här men jag vet att det var längesedan. Men även fast det ibland får dagar, veckor, månader och ibland även kanske år mellan gångerna tycker jag det är kul att jag på något sätt alltid hittar tillbaka hit. 
Jag tycker det är så kul att gå tillbaka och läsa igenom gamla inlägg från flera år sedan och t ex kolla vad gjorde jag i september för 5 år sedan. 
Så även fast ni som läser är mer än välkomna hit så skriver jag för min egen skull. 

Och nu är det så att jag är GRAVID! Och jag vill jätte gärna dokumentera detta för att kunna gå tillbaka och läsa och t.o.m kanske visa mitt barn i framtiden hur mamma och pappa kände och upplevde denna stunden. 
 
Tänkte berätta allt från början om hur jag upptäckte/ misstänkte att jag var gravid och hur jag mådde, hur jag berättade, ja allt som jag kommer ihåg. Men det hinner jag inte ta nu, så det kommer i nästa inlägg. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0