Livmoder

Har haft mkt "växtvärk" i livmodern idag. Känns precis som mensvärk men det varar bara i några sekunder. Det är spännande att se magen växa för varje vecka som går. 

Nu längtar jag så mycket till RUL (rutin ultraljud). Har inte fått kallelse än, men RUL är runt v18 och jag är i v16 nu. 
Kan inte fatta att om 4 veckor är det halvvägs😲😲 

Haft en super mysig helg. I fredags var jag först och promenerade i bulltofta, sedan blev det en shoppingrunda på emopria med Josse. Efter det åkte vi och köpte Fishtaco och hade mys kväll hemma hos henne. 

Lördag morgon åkte jag ut till Jessica och åt frukost m henne, Loui och mamma. Sedan blev det en runda till på emporia, men handlade inget då. På kvällen åkte jag hem till Carro och hade mys kväll med henne. 

Idag söndag jobbade jag 9-18 och sedan pizza och filmkväll med Josse. 
Haha mycket mys denna helgen. Men kul att både ha umgåtts mer familj och vänner💖 

Hoppas ni får en bra vecka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0