1 månad

Idag blir våran Zacharias 1 månad! Herregud vad tiden går snabbt. 
Ibland när han får sina skrik attacker och kan skrika/gnälla i timmar tänker jag, längtar tills han blir lite äldre så detta kommer sluta. 
Men NEJ, sekunden han slutar, eller alla studer (som är för det mesta) han inte gnäller vill jag bara frysa tiden och ångrar mig direkt att jag har tänkt så. 
Jag tycker det är så sorligt att han aldrig mer kommer att vara såhär liten och gosig. Så ska verkligen njuta vartenda sekunden, även när han gallskriker, hur jobbigt det än är. För de stunderna, jobbiga som bra kommer aldrig mer komma. 

Grattis på 1 månders dagen min älskade son (null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0