He has stolen my heart

Jag har alltid festått att man älskar sitt barn, men detta är utom sitt like. Jag är besatt av honom. Jag kan inte förklara med ord hur mycket jag älskar honom, han är mitt allt. Jag trodde inte att det existerade sådan här kärlek. Jag är föralltid tacksam att jag har fått uppleva det, det var inget jag tog för givet.

 Jag har hittat min roll här i livet, min mening är du. Att alltid se till att du känner dig trygg och älskad. Att göra dig till en självsäker, stark människa, som är snäll, hjälpsam och vet vad som är rätt och fel, och vågar stå upp mot vad som är fel. 
Du är min förebild i livet, du gör så att jag vill bli en bättre människa. Du inspirerar mig till att bli den bästa versionen av mig själv. För mitt mål i livet är att jag vill vara en förebild för dig. 
Hur ska jag kunna säga till dig att du kan bli vad du vill i livet, bara du kämpar och ger ditt allt om jag själv inte gör det. Hur kan jag säga till dig att vara en god, snäll och stark människa om jag själv inte är det. 
Livet är en gåva, du är mitt liv. 
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0