Pappan till mitt barn

Det viktigaste valet jag har gjort i mitt liv är vem som ska bli pappan till mitt barn. 
När du är tillsammans med någon kan det egentligen vara vem som helst, för att det är bara du som ska leva med den personen. 
Men personen som jag väljer att skaffa barn med får den viktigaste rollen i ditt liv, att tillsammans med dig uppfostra och älska erat barn. 
Jag vet att jag har gjort ett bra val. Det finns ingen på denna jorden jag hellre hade velat skaffa barn med. Alex och Zacharias är min familj, mitt liv, mitt allt. Det finns inget som kommer att skilja oss åt. Vi delar samma blod. Vårt blod rinner i Zachis ådror, och det bandet är starkare än allt. 

Grattis på din första fars dag. Vi älskar dig oändligt.  (null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0