Z❤️

Nu har Alex precis åkt till jobb. Såklart alltid lika tråkigt, men han måste jobba och man får försöka fokusera på all den tiden vi får tillsammans. 

Z är inne i en ganska bra period (tycker inte om att skriva det, för jag vill inga ginxa det). Han har börjat sova längre på dagen. Hans första sov pass så kan han sova i 2 h utan några problem. 
Sedan beror det lite på hur dags han somnar sitt andra pass hur långt det blir. Men han får sova max till kl 18. Men som igår somnade han 18 och fick då sova 30 min. 

Nätterna är också bra. För det mesta äter han ingenting på natten (kan hända någon gång då och då). Sedan kan han vakna till om man tex har tappat nappen elr har någon mardröm. 

Så ja, finns inte jätte mkt att klaga på. Han tycker INTE om att vara själv. Han ska helst se mig HELA tiden. Och han är extremt mammig, men inget att klaga på. Får passa på att njuta nu, för vet att det kommer komma en period där han blir pappig. 

Och EN sak till, min lilla bebis har börjat KRYPA. Helt galet.  (null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0