06:39

Happ... 
Gissa när jag vaknade idag.. kl 4. Och nej det var inte Z som väckte mig, han ligger fortf och sover i sin säng. Utan jag vakna helt av mig själv och har inte heller kunnat somna om. 
Jag har lyssnat på poddar kollat youtube osv. 

Jag kommer ihåg att jag hade sömnlösa nätter när jag var gravid med Z också, men då hade jag inte en ett åring att ta hand om en hel dag sen efter. Så får se hur denna dagen blir. Men som tur är så är Alex hemma, så tror nog att jag kan gå iväg och vila ett tag om det behövs. 

Men en ganska dum dag att inte få någon sömn. Det är nämligen så att Corre fyller 25 idag, så vi ska fira henne. Men som sagt, förhoppningvis så kommer jag kunna gå iväg och vila något idag. 
Nu ska jag försöka få lite sömn, vet inte om det kommer att gå men hoppas! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0